Klachtenafhandeling

klachten altijd per e-mail melden

Heeft u een klacht over een product dat u ontvangen heeft of over iets anders? Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in en omschrijf uw klacht zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk duidelijke foto's mee. Vermeldt u daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede uw bestelnummer. Daarmee kunnen wij uw klacht beter, sneller en efficiënter behandelen. U kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten.

 

passende oplossing

Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarbij zoeken wij altijd naar een passende oplossing, daar is in sommige gevallen ook uw medewerking voor nodig.

 

Geschillencommissie webshop keurmerk

Leidt een passende oplossing niet tot het gewenste resultaat, dan kan het geschil voorgelegd worden aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk.

onze service

  • Voor 14:00 besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending (NL & BE)
  • Online en achteraf betalen
  • Veilig & vertrouwd sinds 2008

Bel ons:
0182-764096
Ma t/m Vr 09:00 - 17:30
Za 12:00 - 17:00